Давня народна мудрість каже: «Дорогу долає той, хто не стоїть на місці». Керуючись даним життєвим принципом, професійна спільнота вчителів фізики 20 вересня організувала круглий стіл на тему «Неперервна освіта особистості педагога: узагальнення творчих пошуків партнерської взаємодії учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання». Впродовж даної зустрічі учасники заходу розглянули потреби і можливості дистанційного навчання та шляхи налагодження успішної партнерської взаємодії усіх учасників освітнього процесу. Оксана Каневська та Юрій Гапонюк поділилися своїми напрацюваннями на сервісах Jamboard та Раdlet та провели тренувальне навчання для колег.
Усі, хто не хоче відставати, постійно рухається вперед, і не зупиняється, сьогодні поповнили свою скарбничку вмінь гарним досвідом, а також отримали приємні емоції та враження від заняття та спілкування в колі однодумців.
У ритмі сучасного світу, дітям важливо пізнавати себе, свої емоції, переживання. Це вік активного спілкування і дитина повинна навчатися приймати свою індивідуальність, вміти самовиражатися, не боятися природних реакцій психіки на різні життєві ситуації і розуміти як правильно з них виходити.
У дитячому просторі, психологиня Хмельницького осередку БФ «Рокада» провила арт-терапевтичне заняття з елементами кінотерапії , для внутрішньо переміщених дітей та дітей Полонської громади.
Кінотерапія – один з напрямків арт-терапії, тобто терапії душі мистецтвом. Захід спрямований на розвиток емоційного інтелекту, комунікації та дружніх стосунків серед дітей. Вони надають можливість дітям виразити свої почуття, думки та емоції через творчий процес та сприяють їхньому психосоціальному розвитку. Творчі завдання такого формату сприяють розвитку креативності та уяви дітей, а також надихають їх на самовираження. Діти можуть висловлювати свої думки, ідеї та почуття через мистецтво та кіно, що допомагає покращити їхню самосвідомість. Ці заняття корисні для дітей у розвитку їхнього емоційного інтелекту, а також в навчанні їх важливим навичкам соціальної взаємодії та творчості.
Бережіть здоров’я з молоду! Сьогодні в Полонському Дитячому просторі БФ «Рокада» для підлітків ВПО та місцевих, було проведено інформаційну зустріч «Поговоримо відверто».
Захід організовано з метою формування відповідального ставлення підлітків до власного здоров’я, до статевих стосунків, розширення знань про перехідний вік.
Зустріч розпочалась з перегляду соціальної реклами, роздуми над змістом якої стали своєрідною мотиваційною складовою подальшої роботи. У ході заходу дівчатка виконали вправу «Будиночок»: визначили складові сімейного щастя. Потім назвали чинники, що спонукають підлітків до ранніх статевих стосунків. Обговорили законодавчу базу з даного питання. Назвали інфекції та хвороби, які передаються (не передаються) статевим шляхом.
Дбайливе ставлення до власного здоров’я важливе для кожного з нас і особливо – для підлітків, адже молодь – майбутнє країни!
Бережіть себе! Все буде Україна!
Сон – це велика і незамінна частина нашого життя, під час якої ми відпочиваємо і відновлюємо сили, витрачені за активно прожитий день.
Діти нерідко бачать кошмари, і це нормально. Адже вони тільки навчаються жити в суспільстві, дружити з навколишнім світом, переживати стреси. Накопичені враження і тривоги відображаються в снах. Такий природний процес дорослішання психіки! Психологом Центру професійного розвитку педагогічних працівників спільно з БФ «Рокада» за підтримки УВКБ ООН проведено групове заняття для внутрішньо переміщених дітей та дітей Полонської громади «Емоційна стабілізація та робота із кошмарними сновидіннями». Дітей неймовірно зацікавила тема заходу, адже страшні сни досить поширені у дитячому віці. І для дітей кошмари можуть бути страхітливими і тривожними. На занятті кожна дитина виготовила свого особистого ловця поганих сновидінь та прикрасила його яскравими кольорами із добрих снів.
Цікаво і водночас пізнавально пройшов захід у дитячому просторі.
Поширена думка, що інклюзивне навчання – це навчання дітей із певними порушеннями розвитку, у тому числі з інвалідністю, у не спеціальних закладах загальної середньої освіти. Ця думка хибна, але саме вона впливає на визначення ролі й завдань асистентів учителів.
5 вересня 2023 року на базі КУ «ЦПРПП» відбулося засідання професійної спільноти вчителів асистентів, які працюють з дітьми ООП.
У ході зустрічі психологи ІРЦ Оксана Марчук і Маріна Чорна, ознайомили присутніх з методичним кейсом асистентів вчителів, які вперше приступили до виконання своїх професійних обов’язків.
Зустріч пройшла легко, натхненно та пізнавально цікаво.
Шановна освітянська родино! Щиро вітаємо з початком нового навчального року! Впевнені, що цей рік наблизить нас до Перемоги, принесе омріяний всіма українцями мир. Дякуємо Збройним Силам України, всім нашим Захисникам та Захисницям за можливість працювати та навчатись, здобувати нові знання та реалізовувати професійні навички та вміння. Зичимо всім міцного здоров’я, наснаги, креативності та наполегливості у досягненні цілей та завдань. Нехай новий навчальний рік принесе нові відкриття, творчі здобутки та правничі звершення.
Слава ЗСУ! Слава Україні!
З метою обговорення напрямків роботи педагогічної діяльності в 2023/2024 навчальному році Центр професійного розвитку педагогічних працівників Полонської ОТГ об'єднав педагогів на традиційних серпневих засіданнях професійних спільнот, які відбулися 29-30 серпня 2023 року. За три дні насиченої роботи відбулося обговорення важливих питань, які стосуються сучасного освітнього процесу та професійної діяльності. Були розглянуті питання реформи освіти, стандартів НУШ, організації дистанційного навчання, патріотичного виховання, представлена добірка ресурсів і стратегій для надолуження освітніх втрат та психологічні прийоми на допомогу педагогам.
Консультанти та керівники професійних спільнот ознайомили вчителів з методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних дисциплін у новому навчальному році, акцентуючи увагу на інноваційних підходах до реалізації компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів в освітньому процесі, розробленні навчальних програм НУШ тощо.
Сподіваємося, що ідеї є актуальними та будуть упроваджуватися педагогами в практику професійної діяльності. Освітянська спільнота готова до нових викликів та змін.